Wij zouden vandaag wraps eten met gehakt en paprika en aardappel vulling... Maar ik heb vanmiddag de wraps al opgegeten, dus we hebben alleen de inhoud gegeten vanavond
Gisteren heb ik pompoensoep gemaakt. Da's zo lekker oranje, dus ik vond het wel toepasselijk voor het voetbal, hihi. De pitten heb ik bewaard, die ga ik vandaag kruiden en roosteren in de oven. Voor vandaag maak ik lekker makkelijk een tortilla, denk ik. Aardappelschijfjes bakken, een gesnipperd uitje meefruiten, wat knoflook erbij, een blikje erwten, mais en paprika en dan een paar geklopt eieren met peper, zout en een beetje tabasco erdoor. Het mengsel doorroeren tot het ei zo'n beetje gestold is en dan het vuur heel laag en de deksel op de pan. Na tien minuutjes omdraaien (op een bord laten glijden, ander bord erop, omdraaien en omgekeerd weer terug in de pan), nog vijf minuutjes laten bakken en klaar. Easy peasy. Het is te lekker weer en ik ben te moe om er veel werk van te maken.
Ik weer salade met zalm uit een blikje, en mannetje twee gepaneerde (voetbal)burgers met gebakken aardappeltjes en haricot verts
Gebakken aardappels met een varkenssnitzel en een salade met verse komkommers, pijnboompitjes en eitjes mmmmmm heeeeeerlijk en ow ja als toetje een Vla Flip
nou vriendlief is niet thuis en ik kan niet koken (het verbrand altijd aan of het is niet gaar, dus heb de moed maar opgegeven) dus het wordt waarschijnlijk een roerei o.i.d. dat lukt nog wel
Wij gaan bbq-en! Met verschillende soorten vlees, salade, zelfgemaakte aardappelsalade, stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter, meloen...