Hier eten we vandaag lekkere kiprolletjes in spek..in de oven..met tomaatjes en heerlijke roomsaus...Erbij natuurlijk gebakken piepers! Sla en een heerlijk toetje na.. T'is bijna weekend..ff me kereltje en kids verwennen na een harde week zweten op werk en school! hi.. Natuurlijk straf ik mezelf hier ook niet mee
Is heel makkelijk...Van maggi vleesvariatie heb je een pakje..Kiphamrolletjes uit de oven met tomaat..(Ik vind zelf met spek erom lekkerder).. Drie kipfiletjes pakje spek/ham 1a2 tomaten zakje geraspte kaas sausMix aanmaken (in pakje zit dat) kipfiletjes in repen snijden. Rolletje spek/ham erom en dan om en om met tomaten in de ovenschaal leggen.. ondertussen voorverwarmde oven 200graden 45 minuten schaal erin.. Eetsmakelijk!
gisteren; oosterse wraps van honi familie gerechten! maar mega wat was dat vies zeg! veeelll te pittig en gewoon niet lekker! jakkes! vandaag; macaroni met tonijn tomaat knoflook
Gisteren: Surinaamse kip ketjap volgens familierecept met koude rodekool (manlief kookt hier meestal) Vandaag: Gekookte prei met hamkaas-saus, gekookte aardappels en filet lapjes. Straks een beetje roomyoghurt of kersen als verlaat toetje.
hadden wij donderdag gegeten. nou dat heb ik geweten (wel lekker!) hier andijviestampot. gister rijst met kerriesaus.