heb ook stooflappen maar ik heb er goulash van gemaakt. lekker hoor, het hele huis ruikt er al de hele middag naar. straks alleen nog maar ff rijst koken en klaar is klara.
denk dat ik vandaag maar makkenlijk doe een pizza uit de oven en een tomaatsalade erbij. voor de vitamientjesssss
gewokte ketjaprijst met omelet, een recept. Ik verzamel recepten , en als ik vrij ben vind ik het geweldig leuk om weer iets apart te bereiden. Zo dus ook vanavond. Of het lekker is, is afwachten
@ butterfly, wil je het even laten weten, t klinkt lekkerrrrr Wij eten vanavond tosti's. Met ham, kaas, ui en tomaat. En met ham, kaas en annanas.. Ben benieuwd hoe mn mannetje t vindt
Het was echt super super super lekker, een echte aanrader. Ik zal het recept even vertellen. Altijd leuk, het was niet eens duur. Benodigdheden. * conimex ketjap ( kan ook wel andere zijn ) * 200 gram witte rijst * 2 eieren * wok olie * 200 gram gesneden prei * 200 gram diepvries doperwten. * 150 gram hamblokjes * 1 zakje nasikruiden. Bereiden. * je brengt een ruime pan water met een scheut ketjap aan de kook en kook de rijst. * klop de eieren los met ook een scheut ketjap en bak dit ei tot de onderkant bruin is en de bovenkant droog. Vervolgens snijd je dit ei in stukjes. * Zet de wok op het vuur, doe er olie in, en wok de prei 5 minuten. Vervolgens doe je de hamblokjes, de erwten, het ei, de kruidenmix, en nog een scheutje ketjap erbij en laat je dit opwarmen. * Als het klaar is roer je alles door elkaar ennn... Lekker eten. Het was echt heeeeeeeerlijk.
hier waren de stooflappen perfect gelukt. Ze vielen al uitelkaar toen ik ze uit de pan wilde halen. We hebben echt heerlijk gegeten.
Zelf gemarineerde karbonades met gebakken aardapples ( in knoflook olie ) sla en appelmoes .. ben vanavond alleen dus gewoon lekker makkelijk