Ik ga aardappel partjes maken en dan frituren met kruidenregano zout. En schnitzel geparneerde en toetje vruchtencocktail(uit blik) met slagroom.
Vanavond dan toch eindelijk maar de bloemkool met sucade en gekookte aardappels. Eetsmakelijk iedereen.
Het eten is op en de vaatwasser staat aan Wij hebben vanaaf Beef Shanghai (met wat knoflook en ui erdoor) gegeten en het was erg lekker.
wij hebben patat gegeten... *gaat nu naar de vriezer een haalt een bak straciatella ijs tevoorschijn*
Vandaag frietjes gegeten en als toetje verse ananas Ook voor morgen al eten gekookt omdat ik de hele dag moet werken; Tagliatelle met spekjes, champ. courgette, knoflook, ui, paprika en room. En dan met paneermeel en kaas erover, alleen even in de oven zetten
Hollandse pot: aardappels, verse worteltjes en een stukje vlees. @Tessa: Ik heb geen toetje gehad, en ik ben gek op straciatella ijs
hier ook patat+kipcorn/mayo en uitjes vandaag , en meergranenbrood met aubergine-sesampasta en salade net gegeten . gisteren zelfgemaakte kipshoarma(ik heb 5 gegeten ). geen toetjes...appels.