ja was wel lekker. ik vond het wel erg machtig. de vulling bestond uit courgette, ui en salami en rucola . maar de ei en de geitenkaas was iets te veel van het goeie vanavond eten we niks. we hebben vanmiddag aan de warme buffet gezeten. manlief is wel ijs voor me aan het halen
@ Rach, thanks! Pasta met geitenkaas is wel leuk om eens te proberen, maar dan met minder machtige dingen erin dus
Morgen simpel hollands; verse worst met rode bietjes en gekookte aardappelen! Overmorgen een ovenschotel met aardappel-prei-gehakt en kerrie
wij hebben gekookte aardappels gegeten met zoute boontjes en een balgehakt kersen en kwark als toetje
pasta salade met blauwaderige kaas. maar die viel iets te heftig op me maag want alles ligt nu in de wc pot
wij hebben vandaag rijst met pindasaus en kip en sla gegeten. was wel lekker, niet te veel en niet te weinig!
broodje met gebakken ei.... en aardbeien, hmmm. (apart he!) Nu nog iets verzinnen voor morgen. Ik wilde lekker op een terasje wat eten, maar mannetje heeft geen zin