oe dat klinkt NOG lekkerder loeki vanavond hier word het: Ravioli gevuld met kaas Paddenstoelensaus (niet enkel champi's.. maar gewoon wat door elkaar) met een salade van cherry tomaatjes met gekruide fetablokjes. eventueel aante vullen met parmesaanse of geraspte kaas
Ik lees allemaal lekkere dingen. Ik ga heel saai broccoli met aardappels en een krokante snitzel eten
hehe tja ach... morgen op visite zondag op visite... mag ik nu wel even fatsoenlijk koken en op het moment hele dagen thuis.. dat nodigt ook meer uit tot wat anders koken als ik gewerkt heb, dan nog boodschappen heb ik vaak stuk minder zin om nog echt te gaan koken. dan eten we dus ook vaker aardappeltjes met groente en vlees beetje suf.. die paddosaus is met 10 minuten klaar ofzo paddestoeltjes koop je gesneden al gooi er dan wat uitgebakken mager spek door en verder kost het dus 10 minuten om de saus zelf te maken eigenlijk is het sneller dan aardappels/groente/vlees
gebakken aardappeltjes met plakken gebakken beenham en champignonetjes en........ worteltjes ja lekkerrrrrrrr
ik heb trek in patat maar ik heb geen eten in huis.. Weet bijna nooit van te voren wat ik wil eten dus heb maar niks genomen gister.. haha handig he
Mmmm patat! Zou ik ook wel zin in hebben.... Jammergenoeg worden het spruitjes, krieltjes en een schnitzeltje
gekookte aardappels, spinazie en kipfilet en komkommer... Had eigenlijk ook zin in patat of pizza maar heb van de week ook al zo slecht gegeten
Spaghetti! Jammie jammie, met veel knoflook door de tomatensaus. Tis maar goed dat ik morgen vrij ben