Lasagne wordt het vanavond (en dan kan ik het lekker morgen opwarmen als manlief met het werk uit eten gaat, heel vervelend...).
witte bonen in tomatensaus, worst en aardappels. Kan het nog nederlandser? ("oorlogsvoeier", noemen ze dit op mn werk)
had nog 2 lepels vulling over en heb ontdekt dat dit geweldig smaakt op een pistoletje wat je eerst even insmeert met het sausje van creme frâiche wat er bij hoort 8) 8)
ff vraagje wij willen graag roti bestellen, en laten bezorgen, maar weten geen goeie rotiboer misschien jullie een idee in den haag?
Nee sorry ik maak het zelf met zo`n pak van honig. Niet zo lekker als de echte roti maar goed te doen.
Geen idee wat wij eten... We eten elke woensdag avond bij mijn ouders. Dan brengen wij ons dochtertje weg.
ik zoek hier ook een roti boer ..........maar die is hier niet ....wij eten het meestalop het zuidplein in rotterdam daar zit een surinaams eethuisje .....
ik kom uit rotterdam en wij haalden het altijd ergens, maar ik weet echt niet meer waar sorry. volgens mij was het ergens tussen zuidplein en de beierlandselaan in was een hele drukke straat konden nooit parkeren. maar goed heb jijook nix aan zal eens na denken.