ik hoop iets lekkers maar jah ik ben door mijn rug gegaan dus afwachten wat mijn vriend wil maken/kopen.
tomatensoep uit blik en verse croissantjes van de bakker met luxe ham en kaas erop. lekker makkelijk voor de eerste dag van de week heb het hele huis gesopt dus geen zin in uitgebreid koken en dit staat met een kwartiertje op tafel....
nou zuurkool stamp gaat er bij mij oko wel in hoor wij eten denk ik gegrilde kipfilet met aardappeltjes en brocolli
Na een drukke hectische dag staat ook hier soep op tafel. Ossenstaart soep en een Limburgs plankje (stokbrood met verschillende kaasjes en botertjes)
Bij ons in het dorp is het kermis, dus wij hebben lekker daar gegeten! Ik had een pizza hawaii en spaghetti (honger!) en vriendje had een pizza tonno.
Vandaag voor het eerst spercieboontjes uit eigen tuin gehad....Hubbie had al eens eerder geprobeerd maar toen mislukte de oogst, nu wel gelukt en lekker dat het was! Verder omdat de oogst nog wel ietsje te weinig was voor ons, heb ik een blik doperwten en wortels erbij gedaan, sausijsje erbij en gefrituurde aardappelschijfjes, geniet nu nog heerlijk van het idee dat we gewoon boontjes aten die vanochtend nog in de tuin stonden, was echt lekker!
Witlof uit de oven. Moet het alleen nog halen hoop dat ik er zin in heb en niks anders zie liggen in de winkel.
Klinkt misschien heel raar, maar een hartige pannekoektaart met gehakt groentje en sausje daarboven op gesmolten kaas. Jummie En om het af te maken een bananentaart alles zelfgemaakt natuurlijk! met caramelsaus en biscuitbodem