Gemarineerde filetlapjes, broccoli en aardappeltjes..oh ja, en halve perziken want die waren gister niet op
Hier hebben we patatjes gegeten, want ik had geen zin om te koken. Morgen hebben we een bruiloft, dus dan wordt het een buffet. Jammie. Liefs Hummel.
"met de hand" zo noemen we het. het is indisch. rijst met rauwkost, allerlei soorten vlees en vis en saus. en echte indische mensen eten dit zonder bestek!
rib eye, haricot verts en gebakken krieltje...simpel dus... heb meer zin in saté en patatjes eigenlijk....
ik heb om 4 uur 2 bruine boterhammen met pure hagelslag gehad. heb geen honger namelijk. misschien ga ik straks als ik mn vriend moet ophalen wel even langs de mac donalds voor een cesar salad.
Bloemkoolmacaroniiiiii 1 van mijn favoriete kostjes. 4 granen-macaroni met champignons, prei en gehakt in champignonsaus gemengd met grote stukken bloemkool (en nog de nodige kruiden 8) )
Jeeeeej, vandaag wordt het lekker wokken met mijn ouders! *begint met verse zalm met knoflook en twee sushi's..* mjammieeee! =P~