Sjéétje, ik wist niet dat ik ook kon kwijlen! Wát een topic! k ga snel iets eten maken haha! ( kweet alleen niet wat...)
Mijn neefje en nichtje komen logeren vandaag. Zij mogen kiezen.... dus ik denk dat ik vanavond patat eet
vanavond restjes avond; voor mijn man een kippebout aardappeltjes en boontjes en ik een kliekje macaroni met tonijn lekker makkelijk dus
Wij eten lekker makkelijk vandaag want ik heb vandaag veeeeeeeeel meer gedaan dan mijn energielevel normaal gesproken toelaat: Wij eten eennnnn pepersteekje met peperroomsaus, ovenfrietjes daarbij en een simpele salade! ..en de baby melk \/
Vandaag gegeten; Gekookte aardappeltjes, champignons (die niet zo lekker waren ) en braadworst! Morgen restjes, dus nog eens braadworst, gebakken aardappeltjes en ik denk erwtjes en worteltjes uit diepvries :-k
Vandaag gekookte aardappels (blegh) bloemkool met stukjes paprika met een papje (*zingt 'Met een papjuuuuh, met een papjuuuh'*) en een stukkie vlees. Welk stukkie vlees dat wordt, is nog een verassing Zo eens even kijken wat de vriezer voor mij in de aanbieding heeft