warm eten is net op het was vandaag geb aard. roerbakgroenten, en een gehaktbal...heeft goed gesmaakt
gisteren erg ongezond gedaan man lief was er niet en had echt geen zin om te koken. Heb dus een turkse vegetarische pizza op dus zo ongezond valt wel mee zat veel groente en kaas op, Vanaaf ff kijken wat het gaat worden maar denk gewoon een hollandse pot aardappels met groente en een stukje kipfilet voor het mannetje en voor mij wat vega worstjes
Ik weet nog niet at ik ga maken, kan zoveel maken heb enkel nergens zin in, iemand een tip heb het volgende in huis! aardappelen, macaroni,spagetti,boontjes, euhmmm verschillende soorten vlees ( kip, worstjes ofzo voor de manneke) wortels heb ik ook, euhmmmm aardappelschijfjes. Wordt het zo zat elke dag te moeten bedenken wat we nu weer gaan eten.
ik had gisteren teveel lasagna gemaakt dus dat eten we vandaag weer lekker makkelijk en dan een salade erbij
wij eten vand ie tortilla bladen, met gebakken aardappels, gehakt in taco saus, sla, komkommer,paprika,tomaat en kaas en dan heerlijk chili saus erover mmm
oeps was alweer vergeten dat we bij me vriend zijn oma en opa gingen eten haha Dus word een verassing
Vandaag eten we simpel, want vanavond met band op een radiozendertje geinterviewd Ik heb nog bloemkool over van gister, dat roerbak ik met verse broccoli. Gekruide aardappelpartjes erbij, vega hamburger, klaar !