Boehoe ! Ben alleen vandaag Maar goed, ik eet spagethi met geraspte kaas. We hebben een traitteur om de hoek en dat wordt dus smullen ! Ik kan het ook zelf maken hoor, maar de laatste weken lust ik dan mijn eten niet meer...
Mijn zusje is vandaag jarig dus ik ben de hele dag bij haar! We eten denk ik een patatje (niet dat ik dat erg vind hihi ) Dames, eet smakelijk!
ik eet championen soep met vers stokbrood en mijn vriend eet pizza wat ik persoonlijk erg smerig vind maar hij vind het lekker
Ik ga vanavond rodekool, met rosti ( ei er doorheen) en een lekkerbekje eten. Dat rosti met een eitje had iemand hier gister neergezet. Ik ben zo benieuwd, het lijkt me echt heel erg lekker.
Manlief: biologische veldsla met tomaatjes, rode ui. Aangemaakt met olijfolie, limoen en Provencaalse kruiden. Gebakken champignons en krieltjes met een kipfiletje. Ik: ook biologische veldsla maar dan met rivierkreeftjes, tomaatjes en rode ui en dressing van olijfolie, limoen en wat kruiden. En ook champignons en een aardappelsalade met bietjes. Allebei: colalight! Dessert: vruchtenyoghurt van Optimel. Zo, ik denk dat we dan wel weer alles van de schaal van 5 hebben gegeten!
yake dat klinkt lekker! ik eet aardappels, geroerbakte broccoli en een filelapje met champignonnesaus
Ooh lekker! Wij eten vandaag gebakken aardappels met sla en een gegrild half haantje....Niet verkeerd lijkt me