http://i107.photobucket.com/albums/m320 ... lon400.jpg Taliaa Soort van zoiets dus eerst patat daarover heen doner en saus etc en daarover een plak kaas en dan in de oven kaas goed laten smelten en als laatst salade erop is zoooooooo lekker ja idd kan je bij de Turk halen
Ja dat laatste, was heerlijk. Ik blij, want dat zit vlakbij mn nieuwe huis haha. Ff offtopic.. je gaat hard joh! Al over de helft! Vanavond eten wij uitgeholde courgette met gehakt uit de oven en aardappeltjes uit de oven. Eerste nog nooit geprobeerd, even proberen.
hahah ja he tijd gaat echt mega hard weet nog dat ik in schock zat te kijekn naar de test en als een gek nog 3 testen ben gaan halen hahahah Trouwens wat is Sasha een schatje zeg prachtig kind
Eerst pompoensoep en dan kroketten met erwten en worteltjes. Voor Toon een steak en voor mij quorn met een sausje van verse champignons.
heerlijke spinazie flapjes hmmm gister uit eten geweest, wezen wokken....geweldig lekker, zeker een aanrader!
Hoi allemaal, Wij eten pizza jammie met knoflooksaus. Lekker stinken. En als toetje eten wij vers gebakken appelflappen. Groetjes Karoliene
Wij eten broccolisoep en paprika's en tomaatjes gevuld met couscous en voor vriendje een maisburger en voor mij een stukje kabeljauwfilet groetjes!
kent iemand chicken tonight honing mosterd? heeft mijn man vd week meegenomen ik deed die pot open en het stonk!
Macaroni Ham-Kaas met uitje en champignons... Hmmm heb er nu al zin in maar ja me man is nog nie thuis