Maaltijdsalade met allerlei lekkers erdoor zoals gerookte kip, garnaaltjes, brie, uitgeb.spekjes..mmmmm en stokbroodje erbij...
Broodjes met gewokte kip met kruiden, groentemix en cashewnoten en manlief spinazie, aardappels en een hamburger
Ik geen idee man lief wil altijd mee beslissen en aan gezien dat hij nu in een file staad lkan het nog heeeeeeel lang duren eer ik weet wat ik eet vanavond
Hier is het de spaghetti van afgelopen zaterdag geworden. Lekker makkelijk, zo de magnetron in, en eten maar
Vandaag eten we gehaktballetjes met zoetzure saus en andijvie.... uit de allerhande....weekmenu en dan de maandag.... ben benieuwd...
kippensoep met stokbrood..lekker makkelijk.. moet tot half 7 werken.. dus ben pas om 7 uur thuis en mijn vriend ook.. en om dan nog eens te gaan koken.......nee geen zin in..
Chili con carne, Ik ben alleen vandaag aan de lijn gegaan, dus het wordt een klein bordje opscheppen, helaas. Ik en er namelijk gek op.
Zo'n diepvriesmaaltijd van Iglo. Met pasta, kip, spinazie, boursin en pijnboompitjes. Best lekker. Ik eet alleen vanavond en heb geen zin om te koken en al helemaal niet om nog naar de supermarkt te gaan 8)
Erwtensoep! Het rottige herfstweer (hier al de hele dag mistig, en gisteren alleen maar regen) heeft ook voordelen.