Zus met kids op bezoek gehad, dus hebben we lekker pannekoeken gegeten! Voor morgen nog geen idee.. Nu lekker aan de koffie, heerlijk die rust in huis, visite weg, dochterlief op bed...zalig!
Uhm, ik weet het nog niet, we hebben geen gas, is op haha, dat kan alleen op Aruba hoor (gastank moet worden bijgevuld en dat duurt dagen voordat ze die komen brengen)!
Haha, klinkt wel grappig, het gas is op.... alsof je de rekening niet betaald hebt. Wij hebben lekker patat gehad, heeeeeerlijk! En een frikandel speciaal erbij. Smullen! (Mag ook wel toch, heb de hele dag gewerkt en dan heb ik dit wel verdiend, toch?)
Iemand al een ideetje voor vanavond? Ga na de koffie altijd boodschapjes doen.. Zonder vlees als het ff kan?!
Bij mams eten als we terugkomen van het evaluatiegesprek. Is ruim 1,5 uur rijden, dus.... Liefs Marjo
@mariska ik las dat je reifkoeken had gemaakt en zou graag het recept van je willen. heb het jaren geleden eens gegeten bij de ouders van een ex-vriendje, die ook uit de buurt van heerlen kwam en vond dat erg lekker. nooit meer aan gedacht en nu ik het las dat jij dat op het menu had staan kreeg ik er ineens vreselijk veel zin in. alvast bedankt