ik weet nog niet wat wij gaan eten, ik heb vandaag geen zin om te koken (ook geen tijd voor omdat we gaan sporten en onze kat op moeten halen) ik wil iets makkelijks eten maar kan niks bedenken... iemand tips voor mij...? gr naliey
Ik maak altijd moussaka van aubergines, courgettes, aardappelen, gehakt en zelfgemaakte tomatensaus ipv bechamelsaus.
Ik zit ook een aan pizza, welliswaar geen mini en ook niet van mora, maar toch erg lekker! Is alleen meer als tussendoortje bedoeld. Vanavond hadden we al andijviestampot met rookworst en speklappen gegeten
hier iets raars... chili con carne maar dan met kip ipv gehakt, want van gehakt krijg ik zo het zuur. en ik heb ook nog een zakje soepgroente liggen die gooi ik er ook nog maar doorheen want moet op. zou het wat worden denken jullie? hahaha
wij eten vandaag patat.. geen zin om te koken haha.. en onze kleine meid krijgt aardappels met spruitjes...
nou het was echt heel lekker! hubbie heeft drie keer opgeschept hahaha. maar wie zin heeft... er is nog wat over alleen wel snel zijn want hubbie zit de stukjes kip er nu tussen uit te vissen hahaha. nu hopen dat ik er niet het zuur van krijg. liefs elmo