Vandaag gebakken aardappeltjes (uit de oven met knoflook en rozemarijn en tijm uit de tuin ), salade en kipschnitzel met champignons...
meergranen spaghetti met courgette, ui, knoflook, crème fraiche, blauwe kaas (mag nu weer!) en pijnboompitten en voor de mannen gehakt erbij!
Bami met een gebakken eitje! Ben benieuwd of mijn dochter 't ook lust van 't is best wel pittig voor zo'n klein meisje (21 maanden)
NIETS,want me zoon van 3 kreeg net in de supermarkt zón ongelofelijke driftbi dat er maar 1 ding op zat .....linea recta naar huis en in bed.......
Ik heb net heerlijk gekookte aardappelen gegeten, met een sateschnitzeltje en witlofsalade! Was lekker!
We hebben lekker chinees gehaald! Was zo lang geleden en ohw zo heerlijk Morgen weer gezonde hollandse pot haha Aardappelen,spinazie en een bal gehakt haha!
Vandaag pannenkoeken met spek gehad (en stroop natuurlijk)! Mjammmm, wat heb ik gesmuld zeg! Groetjes Miep
wij eten vanavond gekookte aardappelen, moet ik alleen eerst nog wel even op halen volgens mij, met haricot verts en een paar speklapjes... lekker! xxx Swiggy