hahha hier ook erg origineel gourmetten. nu is het zo dat er twee jaar geleden is geprobeerd dat iedereen een eigen schotel van iets meeneemt. niet geslaagd. iedereen heeft gewoon te erg verschillend smaak...
Wij eten vanavond lekker een varkensrollade met champignonsausje, aardappelkrokketjes en stoomgroentes. En als toetje hebben wij lekkere choclade deserts van de AH
Ik heb net escargots als voorgerecht gemaakt en ben nu aan het maken: - hertengebraad - kalkoen met truffel - groene asperges met spek - aardappeltjes uit de oven - knolselderijpurree Het meeste zelf gemaakt ... I love koken !
Wij hebben bij schoonpa en ma gegeten.. oa. hapjes van aperge en ham, monchou, ei, meloen en ham.. Varkenshaas met championsaus en rollade, kipfilet.. verschillende groenten.. vruchtenpuddig na.. Was zalig! * likt vingers af*
Mijn schoonmoeder heeft vandaag Kalkoen, aardappels uit de oven, rijst en div. groente af gegeven. (zit met een ziek kindje thuis dus kan niet mee eten daar)
hier ouders gegeten vandaag.... groentesoep daarna kip pasteitje sate met broodjes, mini saucijzenbroodjes, zelfgemaakte eiersalade, div kaasjes en mini krentebolletjes. ijs na, maar niemand wilde nog. iedereen zat propvol! was lekker! nu gelukkig weer rust in de tent. leker onderuit
Wij hebben vandaag bij mijn ouders gegeten, het was heerlijk, we hebben; carpaccio met dressing van mijn zus, ragoutbakjes met zelfgemaakt garnalenragout ( gemaakt door mams, was heeeeerlijk ), mijn man ik hadden kipdrumsticks de rest haas en als toetje bavarois van de slag, het was allemaal even lekker...
kerstavond gourmetten bij familie... 1e kerstdag bij mijn moeder: garnalencocktial en ham met meloen varkenhaasje met championeroomsaus, gebak. aardappeltjes, stoofpeertjes, salade, haricoverts met spek en kerstboomaardappeltjes en toe witte chocolade mouse en ijs...mmmm en tweede kerstdag bij mn schoonfamilie: asepergesoep met stokbroodje kruidenboter, asperges met ham, kaas en spekjes met heerlijk sausje en gebakken aardappeltjes en toe heerlijk ijs... En vandaag kan ik geen eten meer zien....hahaha.... ..is maar goed dat ik zwanger ben valt die kilo extra niet op....geintje....
spaghetti met boursin erdoor en wat groente. de roomsaus was op in de winkel. manlief gebakken aardappels. hamburger en appelmoes[/quote]