ja, saai is dat. kook nog wel regelmatig voor mezelf, maar dan echt met de gedachtte: yeah, sta ik te koken voor mezelf, alleen. Mn vriend is int. vrachtwagenchauffeur dus ben meestal 5 avonden alleen, soms 4, waarvan ik er 2 bij schoonouders/ouders eet, scheelt toch wel weer! dan zijn het nog maar 2 of 3 avonden alleen. lekker runderworstjes!
haha alsof ik mezelf hoor! Ik vindt het vreselijk voor mezelf te koken en kan er ook niet echt van genieten. Ik at dan ook altijd bij mijn ouders, beter dan pasta met blikje tomatenpuree (makkelijkste wat er is maar niet mega lekker lol) of brood.. Mijn vriend kan heel goed voor zichzelf koken en kan zelfs in zijn eentje bij kaarslicht eten.. lol.. ik echt niet
wij hebben dat soms ook! dan maak ik het als hij een keer niet mee eet. hier vanavond shoarma met broodjes. =P~
Tortilla's met kip, sla, ger.kaas, quaqamole(?), zure room., kidneybonen, rode saus.en dan zelf kiezen wat je erop doet..mmmm doe hetzelf tortilla's...
vandaag eten we,.... verrassing hihi ga bij me schoonouders eten dus het is afwachten wat het word... gr samantha
Zoete aardappels, pittig op smaak gemaakt met veeeeeeel peper en ui. Echt vreselijk lekker! En met geroerbakte spruitjes erbij en waarschijnlijk iets van tofu. En Yomio yoghurt van de natuurwinkel na, echt superlekker.
Ik denk niet zoveel...want we hebben vanmiddag film gekeken met een grote zak chips...dus honger hebben we niet echt...morgen maar weer gezond ..heerlijk zo'n luie zondag!