het is bij mij doperwten met aardappels en een speklapje geworden... en morgen ga ik italiaans koken mmmm heb er nu al zin in lekkere pasta enzo.... heerlijk
gisteren patat en bami schijven gegeten. moest in een ker in winkel iets anders kiezen. ik eet namelijk altijd de beckers party loempias.. nergens meer te halen ik ben namelijk niet van ffrikadellen, kroket, bitterbal enz enz.. vanavond weet ik nog niet.
Holland's Pannetje jachtpannetje met boontjes. Maar dan wel met kalfsbiefstuk erin ipv hamlapjes. (vriendlief eet geen varkentjes) Oh ja en gekookte aardappelen.
Biefstuk met champignons en gebakken uitjes aardappels tja en dan ehhh geen idee nog wat voor groente... ijs toe!
Keine anung... Denk dat het iets van de cafetaria wordt, want ik ben nu al zo druk geweest in huis dat ik geen pap meer kan zeggen, stink als een zwijn en zo moe ben als een hond
Ik zou taco's eten, maar lees net dat dat niet kan: http://www.nu.nl/economie/1926123/unile ... tacos.html Maak nu dus maar wat pittige mie met gehakt en stukjes broccoli erdoor..