ohhh dan vrees ik het ergste...wilde hem bijna nu al proberen...maar ik hou me in tot na het eten, want dan is mijn buik wat meer gevuld...haha....Ik laat je het weten
Oh...ik zou wel alvast 1 hapje nemen maar dan wel met een lepeltje helemaal onderin gaan en wat saus meepakken he? {kwijl}{kwijl}
Ik ga zo een heel nieuw recept uitproberen. Namelijk romige pastinaken met deegballetjes. Hopelijk is het lekker. En anders heb ik nog een pizza in de diepvries.
Hij was inderdaad....erggggggg lekker! Veel te lekker....hier is het halve bakje (door mij) ook al leeg.... en dat was na het eten...maar goed dat ik het niet voor het eten geproefd heb, want dan was die echt leeg
Hahaha...geweldig! Ben dus niet de enige die het eruggg lekker vond. Nu de appeltaart mona toetje....maar de tompouce mona was ook zo jammie.Waarom zijn ze zooo lekker he?
Wij hebben vandaag aardappelen met sperzieboontjes, en een sate snitzel gegeten.. Helaas geen Mona toetje vandaag.. Kan ik morgen wel weer ophalen, vind die griesmeel zo lekker en die frambozen.. Appeltaart mona lijkt me ook oooo zo lekker..(kwijl)
spaghetti; op een heeeeelel lekkere manier en een lekkere salde erbij van komkommer ui tomaat rode paprika feta (dressing van azijn water zout suiker en peper)... iehhh die mona pudding had ik gisteren stroopwafel smaak brrrrrrrrrr