Kreeg net van vriendlief te horen dat we maar bij de MAC gaan eten,want we hebben geen tijd om te koken
Dat zijn toch rolletjes gehakt met knoflook ofzo? Turks gerecht? Volgens mij heb ik het ook weleens gegeten, best wel lekker hoor. Wij eten vandaag "Sonja" voor mn mannetje hihi . Gekookte aardappelen met gekookte prei en kabeljauw, blegh ... maar ja....het moet maar Groetjes Denise
Wij eten wokrolls met kip, roerbakgroenten en sweet&sour saus. En wat kroepoekjes erbij voor de knapperige trek..... ik kon ze gewoon niet laten liggen!
Keftedes zijn gehaktballetjes in een saus met allerlei ingredienten (ik doe er meestal een macaroni pakkert in en uitjes en hamblokjes). En dat dien je op met rijst en dan lekker smullen! HEERLIJK
Met tomatensaus? Klinkt wel lekker, maak je de gehaktballetjes gewoon "op de hollandse" manier? Met een eitje en een kruidenzakje van een bepaald merk bv?
Dat zijn toch rolletjes gehakt met knoflook ofzo? Turks gerecht? @Denise, denk dat je kofte bedoelt, keftedes is niet turks Waar het vandaan komt... jessica