ik heb net quiche op! en ben nu bezig net mona toetje heeeerlijkkkkkkk! oh en ik moet zo werkenvandaar dat ik zo vroeg eet..
Gegrilde aubergine Couscous vermengd met pijnboompitjes, gedroogde abrikozen en koriander Geruld gehakt met paprikapoeder knoflook en bosui En geserveerd met knoflookkwark
had nog geen idee daarom kwam ik hier kijken Maarre dat recept van rianne 24 klinkt errug lekker...mag ik dat recept mischien ook (ben dol op koriander couscous en knoflook (en de rest ook) dus dit klinkt echt superrrgoed)!
We hebben nu al 3 dagen heel gezond gegeten, maar vanavond eten we weer eens een keer frietjes. Is veel te lang geleden.
Vandaag eten wij dus taco's van Tex Mex.. Moet wel zeggen dat het wel lekkerder ruikt dan van krorr... Heb ook net even een stukje geproefd en is idd lekkerder.. En een chocolade pudding..
Saai maar goed: aardappeltjes, broccolie en een stukje varkensvlees. Eet vaak alleen met Elian en hij is nou eenmaal dol op zijn aardappeltjes
gebakken aardappeltjes met rozemarijn, sperciboontjes en een stukje kip met kipkruiden. mayo en appelmoes er ook nog bij. makkelijk, snel en nog lekker ook. en als toetje lente vla, of zelfgemaakte tiramisu (hebben we nog staan, is alleen niet zo veel meer).