Ik weet nog niet, misschien iets fastfooderigs, waar mijn kleine meisje gelijk even kan spelen! Maar ik ben er nog niet overuit want ben vanavond alleen met de kids! Heb nu net voor middageten macaroni-restje van gisteren gegeten met mijn dochter!
Ik zou het niet weten. Mijn man belde net op met de vraag wat we gaan eten. Het enige wat ik hem kon vertellen is dat ie dat vandaag zelf mag verzorgen, omdat ik geen zin heb om te koken. Ik ben dus benieuwd waar 'ie zo mee aan komt zetten! Ik hoop op shoarma!
Hmm net ontbeten met warme broodjes met geitenkaas en honing *yum* stiekum gemaakt door job toen ik even lampjes en scheerschuim kopen was
hmm ik maak mn couscous altijd liever zelf kost het ineens ongeveer niets meer en het is minstens net zo lekker en tja even wellen.. daar heb ik de knorr niet voor nodig (vind de buritos van knorr trouwens wel werelds.. )
hehehehe ja dat is ook meestal de reden waarom ik couscous eet alleen maak ik meestal kleine pittige gehaktballetjes met paprika en ananas voor erbij enige wat dan wat moeite kost is de gehakt in balletjes vormen en de paprika snijden dus blijft makkelijk voer dan en die buritos zijn echt erg lekker (vooral ook de saus!) gister bij bram ladage gegeten geen idee nog wat het vanavond word vast niets gezonds :/