Ik ga vandaag eens Arabisch koken, ik als oerhollandse heb dat nog nooit gedaan, maar aangezien mijn vriend vanochtend zei "verras me maar" toen ik vroeg wat ie wilde eten. Dacht ik dat ie het vast wel leuk zou vinden als ik eens tunesisch probeer te koken voor hem, ipv de "restjes" die zijn moeder altijd mee neemt voor hem . Het wordt dus couscous met Tajin (soort ei schotel met kip in de oven) en kofta, soort plat geslagen hamburgers met gehakt, aardappel, kruiden etc. Ben benieuwd of ik het enigsinds net zo goed kan als zijn ma
Het wordt vandaag heel simpel; witte bolletjes met knakworstjes en saus naar keuze. Morgen lekker asperges met aardappeltjes.
spaghetti en tussendoor van alles waar ik trek in heb heb me toch een honger, aan de lopende band een knorrende maag nu
Pap, yoghurt, vla, soep.....blegh...vloeibaar dus (net naar de tandarts geweest, auwie, en naar verwachting zal ik vandaag alleen maar vloeibaar kunnen eten...)
macaroni met tonijn. tomaatjes en rucola voor manlief gebakken aardappels erwtjes en worteltjes en tartaar