Vanavond eten wij makkelijk: pizza! Ik ben namelijk pas laat klaar met werken en we moeten allebei vanavond de deur uit......
gisteren gourmet met vrienden en dat met kliekjes uit vriezer e.d. {1 stuk vlees enz} vandaag uhmm geen idee niet veel soeps denk ik, vriendjelief heeft avonddienst ik heb nu kindje van vriendin hier en moet nog vanalles....
aardappelpuree, erwtjes en vissticks. snel en lekker! morgen wordt het brood met een gebakken eitje want dan moet het snel snel.
Pffff...ik moet dus nog gaan bedenken wat ik vanavond ga koken! Ik ben om 19.30 uur klaar met werken, lief is pas tegen 20.15 uur thuis.. Dus iets snels, maar lekkers Ik ga wel ff hier inspiratie opdoen...
Oke, gekookt.. Ik las hier zoveel over andijvie.. Dus ik heb pittige andijvie gemaakt, gekookte aardappelen in een paprikasausje en een lekkere steak erbij. En dan die pittige andijvie door de aardappelen prakken...mjammieeeee... Nu eindelijk eten!
Roerbakgroenten (courgette, paprika, mais, reuze bonen) met magere salami en tacosaus uit het Balansboek, jammie!