klinkt goed hartje hier net ontbeten met warme ciabata eentje met geitenkaasje en honing en eentje met pindakaas en sambal edit: en ik heb genoten van jobs nieuwe dieetvorm: ik heb zn halve broodje met kaas opgesnoept
hihi, vandaag een feestje, dus lekkere dingen eten. Daarnet al een vette hap (worstenbroodjes) op. Dus komt helemaal goed met de kcal vandaag,
Ik weet het vandaag ook echt niet, Ik denk ik ga hier eens rondneuzen en kijken wat iedereen verder eet. Misschien moet ik eens in de kasten kijken wat ik heb,
Roerbak groente, Karbonaatje, Gepofte aardappel met knoflook sausje, En als toetje bosbessen kwark Ik heb er zin in maaar we eten wat later omdat we net en soepje op hebben. Smakkelijk eten iedereen en geniet er van. Doei Teddy.
vriendje lief heeft pizza besteld, en ik en mijn vriendin hebben spare ribs gegeten,.. heb gister lekker chocolade taart gemaakt (brownies) en die lekker met vanille ijs en aardbeien hmmmmmmmmmmmmmmmmm heerlijk!
pfffff ik ook al! ik heb spaghetti gehad wel lekker, maar wel verschrikkelijk veel calorieen. heb het toetje maar gelaten aangezien ik ook al vandaag de hele dag heb gesnaaid ... xxx Swiggy
hmm hier is het ook gelukt met de calorien gister eerst bij oma geweest (altijd zeer calorierijk al doe je nog zo je best... ook vertelt dat ze overgrootouder werd.. dus spontaan is de gebruikelijke lading koek vergeten en ging ik met "lege handen" naar huis *grin* er liggen nog 3 pakken ofzo.. dus echt erg is dat niet) en op de terugweg gestopt bij de BK voor een chiliburger
wij eten vanavond, doperwten met rollade en aardappels en lekkere dikke jus. mmmmmm lekker zal mijn vriend ook wel blij mee zijn denk ik hiihi
hmm klinkt lekker alleen is mijn man geen liefhebber van doperwten, dus eten wij vandaag gekookte aardappelen, rode bietjes en een speklapje! Oh ja meteen voor morgen en overmorgen gekookt, aardappelen met bloemkool.