zelfgemaakte erwtensoep!! heb net stiekme al een hapje genomen, hij is zooo lekker, maar t duurt nog zo lang tot het tijd voor avond eten is..
ik kan het niet!! ik kan er gewoon niet vanaf blijven! blijf steeds stiekem naar de keuken lopen als vriendlief even de kamer uit is om een hapje te nemen, maar als ik zo door ga is die pan leeg tegen de tijd dat het avond eten is..
Makkelijk, ben alleen en ga me vanavond volproppen op mijn moeders verjaardag. Als avondeten heb ik een blikje tuinboontjes, krieltjes en vega satestukjes in satesaus. Vooral dat laatste is erg jammie!
Hmm, krijg daar ook zin in. Misschien een idee voor morgen. Vandaag wordt het hier verse vis, asperges en aardappeltjes.
Ik ben voor het eerst Hachee aan het maken.. Hopen dat het net zo lekker is als bij moeders.. Met rode kool erbij hahahhaah
ahhh moeders hasjee, dat is altijd zo lekker! mij lukt t trouwens niet hem te benaderen; voor mn gevoel moet dat vlees 100 uur opstaan met allemaal laurier enzo, en daar heb ik geen tijd voor... ben zelf een megalasagna aan het bouwen nu!
Hebben Indisch gegeten bij m'n moeder, geen idee wat precies maar het was wel lekker! Morgen witvis, aardappelpuree en erwtjes en worteltjes...
Vanavond - gegrilde aubergine - couscous met pijnboompitjes, koriander en gedroogde abrikozen - gehakt met knoflookkwark
Lekker ongezond Mac Donalds!! Kan ik me nu al op verheugen... Cbo'tje, crispy chicken wrap en een Mac Flurry kitkat na
Aangezien we vandaag eigenlijk pas echt onze vakantie inluiden, eten we lekker simpel. Aardappeltje, worteltje, doperwtje en vleesvervanger naar keuze.