Oh, die ontzettend lekkere premium biefstukjes van Albert Heijn waren in de bonus. Dat wordt dus biefstuk met champignons en gebakken aardappeltjes. Als toetje heb ik nog wat slagroomijs met zelfgemaakte dulce de leche en misschien wat vers zomerfruit. Wat een feestje!
yoghurt...ene yoghurt....en nog eens yoghurt....oja...en een appel..en een beetje drinkbouillon...in het kader van een dieet yoghurtdag...en als ik dit allemaal bij jullie lees krijg ik spontaan honger...hihi....maar nog even volhouden!!
Zelfgemaakte gebakken aardappelschijfjes met italiaanse kruiden en een uitje, een lekker schnitzeltje (zelf geparneerd) met roomsaus, met salade van sla, komkommer, chashewnootjes, tomaatje en gekookt eitje erop met honingmosterd dressing. Als toetje een heerlijk honing amandel ijsje (wat ik dinsdag zelf gemaakt had en nog van over is) En voor de knabbeltrek vanavond heb ik vanmiddag, broodstengels met geraspte kaas uit de oven gemaakt, vanavond eventjes opwarmen en hhhhmmmm heerlijk hihi.
Toch gekookt vandaag... samen met m'n collega Aardappeltjes met BBQ kruiden, stukjes kipfilet en sla met honing / dille dressing geloof ik en augurkjes, meloen enzz erg lekkerrrrr
roti!!! *kwijllll* we hebben nu een winkeltje gevonden (wel op 20 km rijden) die zoooooooooo lekker is.. *smeltt*