heel slecht om hier te komen lezen maar ik doe het ziekenhuis dieet voor een paar dagen om de eerste kilo's er een beetje af te krijgen en dan weer gewoon zelf doen. wat rustiger aan he... dus wat eet ik. heel klein biefstukje geroosterde boterham 1 kop yoghurt en een tomaat. das veel he uhm. maar ja ieder geval even tot vrijdag volhouden. xx
Entrecote voor de man, mexicaans Valess geval voor mij en Lena, sla met tomaatjes, kaas en pijnboompitjes en gebakken aardappels met lekker vette mayo
ik heb een eitje gegeten, Had niet zo honger al een paar dagen niet. Ik heb alleen maar zin in fruit lekkere verse aardbeien enz
Ik heb de lieve mensen van New York Pizza vandaag maar voor me laten koken. Man-lief zit vanavond lekker te netwerken in een erg goed restaurant, en ik had geen zin om alleen voor mezelf te koken. Een pizza met tomaten en pesto en Ben & Jerry's Cookie Dough, zo kom ik de avond wel door.
Het is er niet echt het weer voor, maar hier eten we sucadelapjes, aardappels en witlof met ham en kaassaus uit de oven.
gebakken aardappels, runderlapje en een salade van tomaat, komkommer, ui en mozzarella. voor manlief doperwten en wortelen erbij. houdt niet van salades.
Ik heb er zin in vanavond, de spaghetti met spek/appel/kaas uit de oven... heerlijk recept van de vriendin van mn vader.... smullen maar