Zou iemand mij ook het recept van de zelfgemaakte pizza en de babipangang willen mailen Wij eten vandaag zigeunerlapjes met aardappels en ik sperziebonen en vriendlief doperwten of spinazie geen idee
Hier is het vandaag bonenschotel met kipfilet (nog nooit gehad, met kapucijners en mango) en aardappeltjes... Racebabe
Wij hebben nog chinees van gisteren over, dus dat bakken we vanavond op. Heerlijk vandaag dus nog een keer een makkie.
ik was van plan couscous te maken met gehaktballetjes en paprika en ananas... beetje ter compensatie van de hoeveelheid friet van afgelopen weekend maar het was al superlaat en toen bleek ook de olijfolie op... dus het werd roerbakspinazie met gebakken aardappeltjes en een krokante kipschnitzel
HaHa aparte voer...mijn man is er dol op. Hij lust zo graag: spagetti, lasagna, macaroni etc...hij eet het liever als "gewone" gekookte aardappelen. liefs, misspuma
gister aardappeltjes met broccoli en een gekruid kipfiletje. Vandaag makkelijk denk ik. Het zal wel iets van pasta worden