Ik ben de eerste voor vandaag: Vanavond wordt het spaghetti met italiaanse tomatensua en verse groenten. Heerlijk, kan er nu al zin in hebben.
mmm klinkt goed zora Wij eten extra gevulde sla.. met gebakken aardappeltjes.. en een kipfiletje van de grill (eerst lekker kruiden)
Ik ga vanavond maar weer eens voor mijn Turkse hamburgers (pitabroodjes met tzatziki, en dan zelfgemaakte hamburgers van rundergehakt met köfte-kruiden erin schuiven), lekker met een verse salade van komkommer, tomaat en feta.
gisteren ovenschotel met bloemkool/gehakt/aardappels gemaakt en met dit weer zijn wij slechte warm-eters dus was ook genoeg voor vanaaf! En verder lekker veel meloen... hoop dat me dochter een dezer dagen weer meloen lust {vorige jaar wel, nu niet helaas}
wij eten bloemkool met gemarineerde karbonades en ham kaas sausje .. denk niet dat er veel gegeten zal worden want hier word er alleen maar fruit gegeten
Aardappels Kipfiletje Witte bonen in tomatensaus (heeft mijn man even geluk, dat is eén van zijn lievelingseten) Toetje: Kwark/ yoghurt smaak aardbeien
wij eten vanaaf een knakworstje op een broodje. heb met dit weer echt geen zin om uitgebreid achter het fornuis te gaan staan. mij te heet. en met dit weer ben ik niet zon eter. het is meer rauwkost ofzo dat ik nu eet.
Nog geen idee en geen zin om te koken Hoe krijgen jullie je kiplfilet gebakken, zonder dat die aan je pan plakt?? Ik word er gek van en krijg het maar niet voor elkaar
Ik denk dat het dan tijd wordt voor een nieuwe pan met antiaanbaklaag. Ik heb er nooit geen last van kan hem ook gerust zonder olie/boter bakken in mijn koekenpan/grillpan Wij eten gewokte kip,courgette,rodeui,knoflook en rijst
Wij eten gekookte aardappelen met sperziebonen en een gehaktbal. Als toetje vanille yoghurt of kwark/yoghurt aardbei. Gisteren maceroni en morgen patat.
Pff..bami, lijk wel gek ook achter het fornuis staan met dit weer gister en eergisteren gebbq't en nu was het vlees helaas op