Oh, die Argentijnse ossenhaas van Albert Heijn... Gisteren weer eens gegeten, en eerlijk, ik zou er op kunnen leven. Gebakken aardappeltjes erbij en een salade... Hm... Ben benieuwd hoe ik dat vandaag ga overtreffen.
ik denk vandaag, haaskarbonade (uiteraard gemarineerd, andes niks aan) met gebakken aardappels en ik denk mexicaanse groentemix. (is doperwtjes met mais en paprika in een pot, en dan in een wok met ui en champions aan laten fruiten en dan de doppertjes erbij! heerlijk!) xxx Swiggy
Wat is er "apart" aan Lasagne ? Voor mij niks aparts aan. Eet je dan iedere dag aardappelen-groente-vlees ? Wij aten gisteren vis met rozijnen uit de Tajine en vanavond Macaronie met rode saus.
Vandaag gaan we maar weer is echt hollands eten. Staat gekookte andijvie op het menu,met aardappels en ik denk een saucijsje
Vandaag gaan we maar weer is echt hollands eten. Staat gekookte andijvie op het menu,met aardappels en ik denk een saucijsje
nee hoor, ook wel een keertje nasi of patat of pizza. (en dat aparte voer is met een knipoog hoor ) maar gewoon geen pasta's of chicken tonight enzo. dat kan toch? zo heeft hij dingen wat hij niet lekker vind, en zo heb ik dingen wat ik niet lekker vind. swiggy
Wat we vandaag eten weet ik nog niet (ben dan op mijn werk namelijk). Maar gisteren aardappelen gehad met broccoli en vis.
Ik heb het vandaag lekker makkelijk hoef niet te koken mn vader kookt en die brengt het vanmiddag ik weet dat het bietjes zijn en het vlees is een verassing. super toch als je zo'n vader hebt. \/
wij eten.... aardappels met zelfgemaakte kaassaus en ribcarbonade. misschien nog wat sla erbij. lekker makkelijk en hollands!
Spagettie met allemaal verse groentes, beetje knoflook erdoor en een beetje sojasaus. Sausje maak ik zelf van tomatenpuree en kruiden... Jammie