Aangezien het toch slecht weer is, lekkere winterkost Witlof-aardappel-ham-ovenschotel met sla! MMMM!
mannetje heeft vandaag gekookt: rijst met spinazie en stukjes kip met paprika erdoor heen. was echt heel lekker. en daarna een chocolade toetje met slagroom..en stroopwafels voor mij erbij
voor mij: gele rijst met spekjes,ananas, tomaat en prei, stukjes vlees erdoor. voor manlief: snitzel, gebakken aardappels en potje erwtjes
(terug van tijden weggeweest in dit topic maar hij blijft leuk!!) Wij eten wortels, aardappels en een hamburger bij gebrek aan ander vlees in huis en als toetje maak ik denk ik een aarbeien-meloensmoothy miss zelfs met banaan erbij in maar ben er nog niet uit of dat écht lekker erbij smaakt... tips? altijd welkom!
@nettie: kijk eens op fruit-smoothie.startpagina.nl Ja, het word nu zeker Chicken tonight! dus rijst, kip, groenten, kip en Chicken tonight saus (heb kerry en zoet-zuur met perzik) Serveer daar ook altijd komkommer schijfjes bij
Manlief kwam thuis en vroeg: "Zullen we een patatje eten?" Dus dat hebben we toen maar gedaan. Ik telefonisch besteld, hij opgehaald. Ik had lekker een patatje joppiesaus en een broodje beuk. Toetje is hetzelfde gebleven.