hier gekookte aardappels, met princessenboontjes, en natuurlijk varkenshaasje. En daar een lekker roomsausje erbij. MMM krijg er al zin in (alleen die afwas) haha
Aardappels met Broccolie hamkaas sausje erover en een karbonaatje! (Weet alleen niet of ik broccolie lust hahaha)
kaassaus maak je dus als volgt je neemt een kookpot en je vult deze met melk (afhangende van hoeveel personen je bent) voor 2 personen neem ik een kleinere kookpot (dus kleiner dan de pot van de aardappels), dan doe ik daar een volledig anderhalfpakje (gele) chesterkaas in en kruid deze naar gelang je zin hebt OPGELET dit staat nog niet op het vuur he Dan zet je hem op en brengt hem aan de kook, wel goed zien dat je een klopper (klutster) erin hebt, want je moet regelmatig roeren vooral op het laatste om de saus aan te dikken. Is hij nog niet dik genoeg dan doe ik er meestal nog maizena bij die je dus tijdens het koken ook mag toevoegen. En dan proeven. Hoop dat het een beetje duidelijk is. Groetjes, N23
Ow jummie! Maak je die helemaal zelf of uit een pakje? Mochten jullie inspiratie nodig hebben, of heb je een lekker recept dat ik beslist ook moet hebben, kijk dan ook eens op mijn receptensite: www.receptenverzameling.nl
vandaag witlof gegeten! @judith, leuke site! hij staat in mn favorieten, dus daar ga ik zeker nog vaak kijken
Moest vandaag alleen eten, mannetje heeft avonddienst, dus lekker makkelijk, 2 tartaartjes gebakken en wat patatjes erbij... Morgen weer gezond eten
hmm de c ouscous is WEER niet gelukt gisteravond deze keer omdat ik straal was vergeten dat ik rijles had en dus geen boodschappen kon doen. en de olijfolie was op... dus dat werkt dan niet echt. uiteindelijk werd het dus een roerbakprutje van nasivlees met spercieboontjes, lenteuitjes en een beetje kerriesaus tot jobs grote verbazing kerriesaus uit een zakje.. maarja ik ging voor makkelijk en snel omdat ik laat thuis ozu zijn *slap excuus maar soms is het gewoon erg makkelijk* en aardappelpurree met kaas erbij smaakte evengoed prima eigenlijk
@ Stephanie.... bedankt! Vandaag nog restje eigengemaakte snert. Had gister voor 2 dagen gekookt. Was wel jammie! EET SMAKELIJK! Liefs Marjo
Vanaaf eten we bij mijn schoonouders! Gebakken aardappels met spek en ui, bospeen en verse worst...Lekker en makkelijk
Gisteren hebben we zuurkool met spekjes en een karbo gegeten, was al een eeuwigheid geleden zeg, maar wel erg lekker! Voor vandaag weet ik het niet nog, kip of gehakt!?