zelfgemaakte sate op de bbq, met rijst en zelfgemaakte pindasaus, en salade van allerlei groenten met geitenkaas mjam mjam mjam
Lekker een grote bak met sla met wat gebakken aardappeltjes en een filetlapje. En bosvruchten sorbetijs toe ...
Het wordt bloedjeheet (zeggen 'ze') dus iets van een salade met stokbrood ofzo. Of een lekkerbekje met friet Of bbq? Of of of.. Hmmm...
ik ook iets van een salade ofzo. ik hou niet van warm eten met dit weer. voor man maar wel een aardappeltje koken met een potje en een stukje vlees want die lust het wel graag. ( ook met warm weer) en voor marinte moet ik ook een aardappeltje koken dus....
andijvie met gehaktballetjes wel kant en klaar maarja,,, moet werken tot 21.00uur dus geen tijd om het zelf klaar te maken..
Spaghetti, hoop dat die een beetje lekker word want maak het voor de eerste keer en voeg zelf allemaal zelfbedachte ingredienten toe. (Paprika, ui, gehakt, champignons, gezeefde tomaten, mixzakje voor spaghetti en misschien nog bouillon erbij.) Ben benieuwd.
voor mij is het geworden wraps met tonijnmengsel en man rode kool en shit.... ff nog vlees uit de vriezer halen
Mmm lekker, moet ik ook weereens maken binnenkort. Wij eten nasi met een gebakken eitje en augurkjes erbij.