wij nasi van de chinees. zelf lekker een eitje en een sateetje erbij ( vind de sate van chinees niet zo lekker) voor marinte........ ik denk rijst of spaghetti met tomaat en courgette ofzo....
Ik heb eindelijk geld om een nieuwe 2ehandse combimagnetron te kopen De andere is al maanden kapot, en de 'combimagnetron' die we nu hebben heeft geen ovenfunctie -_- Vanaf vanmiddag hebben we dus wel weer een ovenfunctie, dus ik gooi vanavond lekker lasagne in de oven! EINDELIJK WEER!
* Kogelbiefstuk met stroganoffsaus. * Sla met van alles er doorheen. * Champignonen * Aardappelroosjes & pattat * Flavlip als toetje
Carpaccio met spekjes, pijnboompitjes, sla met dressing en basilicum mayonaise en zelfgemaakt kaas-uien brood
Wij vanavond oma's pannenkoeken met vleugje kaneel. Letterlijk en figuurlijk, want ze waren ook nog eens gebakken door oma... Ons ventje smult er trouwens in
Bij Secret Recipe,ze hebben Aziatisch en Europees eten.Het toetje was het lekkerst>chocolade cheesecake,echt goddelijk! Vanavond wordt het een kerrie stoofschotel.
Klinkt goed, vooral het toetje Aangezien ik straks nog op verjaardag "moet", wordt het voor ons waarschijnlijk makkelijk. Denk dat ik een pizza de oven in schuif...
hahaha, elmo24, dimitri ziet er goed uit als avatar wij eten vanavond verse tomatensoep met tarwebolletjes.