Er liggen eigenlijk maiskolven klaar voor vanavond, alleen heb ik net 2 mini magnums gegeten, en heb ik nu totaaaal geen trek meer... Ben benieuwd of ik ze zo nog in de pan ga krijgen hahahaha!
Vanavond hebben we een feest op een rondvaartboot en kregen we daar een captains buffet. Wat dat inhoudt, weet ik niet. Dacht iets met kapucijners e.d.
Vanmiddag eten we restjes van de bbq van gisteren en straks zullen het waarschijnlijk frietjes worden.
Captains buffet was een groot succes, 5 soorten salades, pastasalades, gerookte paling, gerookte zalm, verse zalm, 3 soorten garnalen, haring, diverse soorten broodjes, rosbief, fricandeau, kreeft, sate, warme beenham, meloen met rauwe ham, risotto, bami, aard puree met groente en gevulde scholrolletjes met zalm en garnalen, varkenshaas met roomsaus en geb aardappelen met spekjes en prei. Pfff dat was lekker zeg. Vanmiddag weer gewoon aard met bietjes en spekjes, saai...
Gisteren een tonijnsalade en gebakken aardappeltjes. En voor vandaag kom ik hier even inspiratie op doen!
het is geworden: schotel van bloemkool, gekookte aardappelen met kerriesaus en spekjes. daarbij een of andere burger die ik in de diepvries had. voor marinte: een gekookte aardappel met brocolli en tomaatje erdoor.