Wij zouden naar de griek, maar ons ventje heeft een beetje weinig slaap gehad... Denk niet dat dat een succes gaat worden Dus maar even kijken wat we gaan doen...
Van alles door elkaar gegeten,friet en hamburger en kroket en kip,blehhhhhhh en nu mezelf afvragen waarom ik het zuur heb.
Vandaag macaroni, met verse groente. Prei, paprika, doperwtjes, boontjes etc. Beetje van alles wat. Loempia's gemaakt, gevult met kip en ook een mix van groente (oa mais, paprika, boontjes etc). En merquez worstjes want die moesten echt op.
Ik denk dat ik ook maar eens op zoek ga na recepten om zelf loempia's te maken... Ik kom het hier veel te vaak tegen en het lijkt mij zo lekker!
Is echt heerlijk, en makkelijk om te maken! Ik gebruik deze loempiavellen: Die zijn wel te koop bij de gemiddelde toko of Marokkaanse slagerij.
We hebben nog kippensoep en tomatensoep over van het weekend. Heb nog verse runderhamburgers liggen en net bij de super bolletjes meegenomen. Restjes dus! Wel lekker!
wraps met spinazie, geitenkaas, pijnboompitten, zongedroogde tomaatjes en champignons.. in de oven met plak camembert erover ! voor klingman een hollandse hap: aardappels witlof hamkaas slavinkjes...