opgebakken aardappeltjes met spekjes, boontjes in spek, appelmoes, Laatste beetjes aardappel kroketjes uit de vriezer en een restje vlees, wat hamburgers en karbo's ( ja het is vandaag restjes dag haha)
een soort ovenschotel met aardappeltjes, boontjes , ui, tomaat en gehakt, paprikapasta ( gaziantep recept ) als saus en daarbij rijst met mais. Onderhand staat er ook een zelfgemaakte appelkruimelvlaai in de oven te bakken mmm
Zuurkool! Jammieee! Daar heb ik ook wel een keertje weer zin in! Maakte altijd zo'n lekkere zuurkool schotel, kan ik morgen wel eens even gaan doen, heb er nu de ingredieënten niet voor.. Geen idee wat we gaan eten vanavond, maar ik denk dat dat een patatje wordt voor mijn moeder en zusje, en ik maak me denk ik bord aardappelen met blikje groente en stukje vis ofzo.
Roti, hachee, kippensoep, poffertjes. Ik heb het allemaal klaar staan. Dus iedereen moet vandaag maar ff kijken wat ie wil.
Vandaag word het bij ons chinees! Gister chinees gehaald, en vandaag de restjes eten, we houden altijd genoeg over hihi .