hier een vraagje over boerenkoolstampot... hoeveel dagen kun je dit in de koelkast bewaren om het nog een keer te eten?
Boerenkoolstamppot zou ik niet langer dan 1-2 dagen bewaren zelf...maar wie weet 'kan' het wel langer! Wij eten vanavond frietjes, varkenshaasje met champignonsaus en champignons. Helemaal GEEN zin in
Wij hebben lekker makkelijk besteld bij de Bezorg Beer .. Morgen gewoon weer aan de prakkies dit is nu al dag 2 slecht eten .. * Schaam Schaam * ...
Ow, wij hebben dit weekend echt zo slecht gedaan... Maar het was wel ontzettend lekker!!! Gisteren was het de Griek en vandaag patatten, hmmm...
Nou voor mij noooooit meer de bezorgbeer, heb 2,5 uur op mijn eten zitten wachten, we hadden om 16.55uur besteld .... ... '' het is erg druk mevrouw '' ja dat snap ik maar 2,5 uur heb ik nog nooit moeten wachten op mijn eten.. schandalig !
Vanavond restant van gisteren lekker opbakken; chicken madras... en zojuist een heerlijke smoothie gemaakt van mango, kokosmelk en magere kwark... jammie jammie