Hmm de "moksi alesi" van vrijdag dus maar opgegeten op pak stond "2-3 personen" nou allebei 2x onwijs honger.. en gewoon dus 2x met 2p van gegeten zonder moeite. het is nu precies op tho morgen.. ga ik proberen stampot te maken van zoute boontjes never tried.. maar volgens de verpakking maak je er stampot van dus als iemand ngo tips heeft
Zoals wel vaker lig ik een dagje achter. Ik heb late diensten en dan weet ik van te voren niet wat we eten op het werk. Maar gisteren hebben we spercibonen gehad met stukjes paprika erdoor. Gebakken aardappelblokjes en gehaktballetjes in pindasaus. Groetjes Miep
vanavond hetzelfde als gisteren: vegetarische blokjes met indiase groenten, madras saus en rode rijst: zo uit het kies en kook schap van de AH
Ik maak aardappelpuree, met denk ik spruitjes, en sauzijsenworstjes waarvan de jus gemengd wordt met sour cream en champignons!
Ik ga mijn mannetje proberen over te halen om bij de Griek te gaan eten vanavond, lekker op het terras
PIZZA!Hebben een hele lekkere ontdekt, met kip en mosterd (heb mosterdtik op het moment...mmm, binnenkort de augurken met slagroom maar uit de kast halen?)