euhhhhhhhhhh volgens mij begint het mosselseizoen pas??? ik weet alle maanden met de r is een mosselmaand
Wij eten rosti uit de oven, hamburgertje erbij en een appelmoes uit een potje.Is al weer even geleden dat we dit gegeten hebben en heb er dan ook echt zin in.
Roti uit zn pak,vind het zelf niet echt heel lekker maar manlief vind het lekkerder dan het van de rotiboer
Tomatensoep uit blik, met een kruidenstrokbroodje, en als toetje een heerlijke zelfgemaakte fruitsalade met slagroom
Bulgur pilavi (ik weet echt niet hoe dat in het nl's heet soort turkse rijst?) me kip uit de oven en misschien rosti erbij dat weet ik nog niet zeker
Wij hebben rode bietjes met aardappelen een rundervink en komkommer met een susje erbij gegeten. Heeft goed gesmaakt.
zuurkool met spek en rookworst. en nou net vandaag schijnt de zon :-S Smaakt toch lekkerder op een kille, natte, koude dag
mijn mams gaat me de kids naar de MC donalds en ik ben pas 20:00 thuis van werk denk dat het dan maar een broodje word of pannekoeken heb nog wat mix over.