wij hebben gebakken aardappeltjes op met sla en ik heb kippenboutjes gegrild en die eet ik morgen lekker nog koud op
oh lekker kippeboutjes !!! dat brengt me op idee om morge ff kipdrumsticks te maken jummm heb alleen altijd probleem dat ze van binnen niet gaar genoeg zijn had vorige keer ruim 1.5uur in oven gedaan + voorbakken in de pan... en NOG niet gaar. iemand ideeen??? kan je t frituren bijv? is er een truukje om ze goed gaar te krijgen van binnen?
Apart dat ze na 1,5uur nog niet gaar zijn? Maar dan heb je denk ik de oven te laag staan anders kan het bijna niet. Hier gaan ze een minuut of 40 in de oven op 190 graden en dan zijn ze altijd gaar en knapperig.
Wij hebben lekker witlof, aardappels en een gehakbal gegeten alles heerlijk klaargemaakt door mijn man ( jaja, hij kookt tegenwoordig graag en het is echt elke keer superlekker! )
Ik heb zo'n grilpan waar we normaal met kerstmis op doen grillen en daar zet ik ze in op stand 3 en dan zijn het dikke bouten en binnen 45 min heerlijk gaar en knapperig ,ik gebruik geen boter laat ze in der eigen vet garen
Ik heb eigenlijk zo'n ontzettend veel zin om uit eten te gaan... Heb alleen maar een overheerlijke steak in gedachten, hmmm....
'lapjes' (Dunne lapjes rundvlees zachtjes lang gaar laten worden met bouillonblokje, kruidnagel, gefruite uitjes enz) met rijst en komkommer
ja oven staat op 170 dan. maar als ik m hoger zet dan is met 10min de kip zwart Geen geweldige oven dus! tis zo'n combi magnetron/oven/gril(gril die t niet eens doet) ik haal liever kippetje bij de kfc of bij febo hebben ze ook heerlijke kip, oeh febo! daar hebben ze heerlijke Speciaaltjes!!!
Opa en oma (ouders van mijn moeder ) Vroegen of we eigengemaakte snert kwamen eten.. Dus snert met broodjes enzo denk ik!