visballetjes met gebakken aardappeltjes en gekookte worteltjes & spruitjes. (recept uit opperdepop van AH)
aardappels, boontjes en visticks. Heb er eigenlijk helemaal niet zo'n zin in, maar die bonen moeten echt op.
we aten frier en snacks maar het smaakte helemaal niet ;-( en de hele week keek ik er naar uit snikkkkkkkk
vanavond eet ik op mn werk, dus nog maar even kijken wat ik ga (laten) bezorgen/halen. manlief eet makkelijk (macaroni of frietjes denk ik)
kipfilet blokjes met blokjes tomaat turkse? peper en kruiden http://www.mailce.com/wp-content/uploads/tavuksote.jpg met turkse rijst met vermicelli.
voor mij aardappelpuree, voor man gebakken aardappels, doperwten, wortelen en ik denk iets van een snitzel. voor marinte broccoli met een aardappeltje
Weet ik nog niet Op donderdag past mijn schoonmoeder bij ons op en kookt dan ook voor ons. Is een verrassing dus
denk dat wij spruitjes eten (JUMMY écht zin in al weken!) maar manlief is thuis dus wieweet wat de dag brengt. hijs ziek dus gok dat ik alleen eet en hij hele dag op bed ligt
Gisteren soep gemaakt uit de opperdepop... er is nog genoeg over, dus neem denk ik zo bij de lunch al een kopje en wie weet vanavond ook weer. Als je een beetje ziekjes bent, vind ik soep altijd wel erg lekker. Hier ook een partner die ziekjes is en gisteren alleen brood wilde en ik gok vandaag ook....
Ben er nog niet helemaal uit maar denk voor mij witte bonen in tomatensaus en voor mijn man groene boontjes, met aardappelen en een hamburger en tartaartje met rauwkost.
erwtensoep aardappelpuree (verse, niet uit die pakjes, die vind ik ni zo lekker) erwtjes en peetjes en slavinken
Gisteren was ik een beetje ziek en had geen trek, maar had al wel kip uit de vriezer liggen, dit hebben we gebakken en op brood gedaan. Vandaag wordt het spruiten Wel op mijn mans manier, eerste keer dat ik dit ga maken... Voor de nieuwsgierigen: spruitjes voor 2 personen, koken in half water/half melk roerbakken: gehakt, spekjes, daarna champignong en een rode en gele paprika erdoor Koken: aardappels, op de normale manier Los witte saus maken, eventueel wat kaas erdoor, saus door de roerbak en spruitjes (afgegoten) er ook door. Errug lekker