Karbonaadje en nog Lomito die ik overhad van gisteren! Hebben niet zoveel tijd vanavond moet mijn mannetje naar het vliegveld brengen hij komt jullie kant op voor ander halve week! Ben ik voor het eerst zo lang alleen met 2 kinderen, best wel spannend vind ik!
gebakken aardappelpartjes met italiaanse kruiden, geroerbakte spruitjes en een biologisch rundersausijsje
Lijkt me heerlijk! Mail het recept eens per pb aub! Thanx! Overigens wij wten vandaag zuurkool met aardappelen en braadworst. PRETTIG WEEKEND ALLEMAAL! Liefs Marjo
Lijkt me heerlijk! Mail het recept eens per pb aub! @Volgens mij is het van Knorr of van Honig, zo'n zakje, heb er gisteren in de winkel naar gekeken, maar mijn man keek er vies naar En Terriyakki zit volgens mij ook in een pak, zoieds als kip siam of rotti jessica
Nog geen idee, igg heeeeel makkelijk! Ben nu dus voor anderhalve week home alone met mijn twee kiddo's en ik ga het mezelf heeeeel makkelijk maken (misschien wel heeeel ongezond ook, maar dat komt daarna allemaal wel weer goed hihi)!
mijn vader die komt onze hifi set aansluiten dus die zo koken.. maar bij gebrek aan een vader ( die weer eens te laat is ) heb ik een tomatensoepje gehaald met stokbroodje