Boerenkoolstamppot voor de man en tomatensoep voor mij. Maak er denk ik lekker bladerdeegreepjes met kaas bij
Spruitjes Grote fans hier: tip als iemand het vies vindt: in melk koken! Half melk, half water en ze zijn een stuk minder bitter. Verder aardappels, spekjes en witte saus
(wat klinkt dat heerlijk chillin!!!) Hier is het koud en heb ik denk ik geen zin om te koken... Dus wij eten soep met geroosterd brood denk ik.....
Wij eten vanavond patat. Lekker hoor, ik heb er nu al zin in (haha, ja echt waar om 08.20 uur 's morgens )!!
Ik eet de rest van de zuurkoolstamp van gisteren op,en de mannen hebben aardappels met breekboontjes en we hebben hamlappen als vlees
Prei a la creme met aardap. puree (aardappels zijn op en heb geen tijd voor boodschappen) en gehaktballetjes in ketjapsaus Hhhmmm
Ik heb eigelijk nog geen idee wat we vanavond gaan eten. Wel word het gehakt want dat had ik gisteren uit de vriezer gelegd om het eigelijk gisteren te maken maar we gingen bij mij schoonmoeder eten. Dus word het kofte ( is turks ) ( soort van gehaktballetjes ) maar met verschillende kruiden..en de rest zien we vanavond wel. Liefs Starry En ff een vraagje hebben jullie nou ook soms van '' wat moet ik vandaag nou weer eens klaar maken ''? Ik ben namelijk geen keukenprinses en kom dus vaak weer uit bij hetzelfde...
(Siepel) hachee, aardappelpuree uit de oven jammie jammie en roomspinazie met stukje ei... Mmmm smullen maar hihi