De kliekjes die we over hebben van het eten van gisteren ( Mijn vriend was jarig dus iedereen kwam gezellig eten .. )
Pfff ik weet het nog steeds niet. Had ik maar gehakt uit de vriezer gehaald kon ik stamppot rauwe andijvie maken met een gehaktbal heb ook geen gehaktkruiden
Stamppot. Hier noemen we het dan ook stamp, of boerenmoes. Maar aangezien mijn man later thuis is, wordt het hier iets gemakkelijks. Ik denk een soepje met worstenbroodjes ofzo.
ow hahaha had ik het toch mis met mijn gevoel. Eigenlijk ook wel logisch stamp-pot. Trouwens ik weet nog steeds niet wat ik moet koken heb volgens mij gewoon geen zin om te koken en moet nodig boodschappen doen denk dat het iets bestellen wordt als mijn man dat ook wilt
Hier hebben we gemarineerde kippenpoten uit de oven, met gebakken aardappeltjes en sla. En na een lekker mona toetje
Wortelpuree met...iets. Weet het nog niet. Gelukkig eten wij nooit vroeg. (voor Alyna heb ik wortelpuree met een visstickje. )
Het is weer dinsdag, dus.....patat!!! Lekkerrrrrrrrrrrrr. Gister trouwens spitskool-stamppot met spekjes en een braadworst.