Gisteren was het voor mijn man het gerecht van prei wat ik nog een beetje overhad en voor mij een boterham. Vandaag stamppot andijvie met gehaktballetjes
Heel saai vandaag, wij eten namelijk Bloemkool met aardappeltjes en een tartaartje..ow en voor mij nog een heerlijke witte saus over de bloemkool.
hier vandaag ook niet echt spannend , aardappels met rode bieten en verse worst (hmm niet echt feestelijk voor ons 8 jaar samen zijn vandaag)
Vanavond lekker makkelijk. Buufie eet hier en haar zoon loopt stage bij mijn vriend dus die zijn meestal niet zo vroeg dus ik gooi lekker de frietpan aan
Ik en Esmee eten chickentonight zoetzuur met rijst en kip en manlief eet gebakken aardappels met salade en snitzel..
Stampot boerenkool en een stukje vis denk ik, of een kipcordonbleu, maar daar ben ik nog niet helemaal uit, haha!
Sushi en andere Japanse lekkernijen!!! (Shabu Shabu - Grootste Japanse All-You-Can-Eat restaurant van Nederland » Home)
mmmmmmmmmmmmmmmlekkerrrrrr ik ben jarig dus heb ook recht op een feestmaal wat zouden jullie kiezen 1=eten van de pizzaria 2=patatje met zelfgemaakte pindasaus 3=ik weet niets meer ik wil ook in een grote stad wonen waar allemaal lekkere eetdingen zijn