Vandaag ook net als mir, stampot rauw andijvie met spekjes en een boomstam vind manlief lekker ik heb zelf liever worst erbij maargoed. Eet smakelijk allemaal voor straks!
De andijvie was niet meer goed en batuhan was erg hangerig dus wij hebben kapsalon voor mijn man en durum voor mij zelf met ayran besteld. Ik heb niet eens een kwart op
Uh.. wat is kapsalon? Net hebben we gegeten; Schnitzel, gekookte aardappelen, bloemkool, met een groentesausje voor mij . En custardpudding na.
Lekker ongezond gisteren frieten en vandaag pizza... Heb bijna gedaan met werken en vriendlief is ook heel laat terug, dus die ging diepvries pizza halen. Daarna gaat het terug gezond worden hoor!
Idd kapsalon in onderin gebakken patatjes daaroverheen shoarma vlees knoflooksaus sambal en een plak kaas en dan in de oven. Als laatst rauwkost eroverheen komkommer,tomaat,sla En ayran is TUrkse yoghurtdrank wordt gemaakt met yoghurt water en zout
Ga straks lekker friet zelf bakken (met de schil er nog aan, nomnom) met scharrelshoarma en een knoflooksausje erbij. En salade met geroosterde paprika en ui.